2. jaké jsou cíle?

web, marketing, vytvoření www, oslovení cílových skupin
Budování návštěvnosti, zvyšování konverzního poměru NÁVŠTĚVA/ZAKÁZKA, vyšší image, osvěta značky, optimalizace procesů atd. Cíle mohou být různé, přičemž výsledky jsou velmi dobře měřitelné.

Definice úkolů a cílů

Vezmeme-li dílčí úkoly k plnění cílů chronologicky, tak je to v tomto pořadí:

  1. analýza klíčových slov - cílem je poznat, co klienti chtějí
  2. analýza cílových skupin - kdo jsou moji zákazníci
  3. analýza potřeb zákazníků
  4. analýza konkurence - v čem se mohu odlišit
  5. analýza potenciálu firmy - jaké jsou možnosti rozvoje
  6. stanovení reálných cílů na základě analýz

Cíle s ohledem na potřeby klientů:

  1. vytvoření kvalitní firemní identity = zvýšení IMAGE
  2. zvýšení návštěvnosti internetových stránek = zvýšení ZISKU
  3. zvýšení konverzního poměru (NÁVŠTĚVA/ZAKÁZKA) = zvýšení ZISKU
  4. průběžné navyšování návštěvnosti a konverzního poměru = zvýšení ZISKU
  5. odebrání starostí klienta s neefektivním řízením internetových stránek = eliminace STAROSTÍ
  6. zefektivnění procesu pomocí internetových řešení = více ČASU
  7. přesun správy a rozvoje na naši firmu = více ČASU

Příklad z praxe

Většina firem řeší tvorbu internetových stránek pouze krátkozrakým stylem, kdy je kladen důraz na co nejnižší cenu vývoje, ale výsledek je mnohem dražší. Toto se na první pohled může zdát jako nelogické, avšak zde máme jasný příklad:

WEB za 20.000 Kč s návštěvností 10 uživatelů denně

10 uživatelů x 356 dní x 5 let = 18.250 návštěv za 5 let
18.250 návštěv s konverzním poměrem 0,25 % = 45 poptávek za 5 let
Cena za NÁVŠTĚVU (proklik, oslovení uživatele) v tomto případě vychází 1,1 Kč.
Tato cena je celkem přijatelná, avšak celková návštěvnost za 5 let neumožňuje ani z daleka využít potenciál k zajímavým měsíčním obratům. Zajímavé obraty vnímáme v řádech statisíců až milionů Kč měsíčně.

WEBPROJEKT za 8.500 Kč/měsíc s návštěvností 300 uživatelů denně

300 uživatelů x 356 dní x 5 let = 547.500 návštěv za 5 let
547.500 návštěv s konverzním poměrem 1,2 % = 6.570 poptávek za 5 let
Cena za NÁVŠTĚVU (proklik, oslovení uživatele) v tomto případě vychází 0,93 Kč.
Tato cena je velmi přijatelná, a je srovnatelná s levným řešením uvedeným výše. Avšak obrovský rozdíl je v celkovém obratu, který zajistí komplexní webprojekt. Všimněte si rozdílu 45 poptávek, případně objednávek oproti 6.570.

Při průměrné ceně objednávky je rozdíl 45 x 2.000 Kč oproti 6.570 x 2000 Kč. Rozdíl v obratu je 13.050.000 Kč za 5 let.


Další související informace s touto sekcí:

  • Jste tím, pro koho je tato služba určena?
  • Chcete vědět více, jaký je postup u služby PERMANENTNÍ WEBDESIGN & MARKETING?
  • Který program je vhodný právě pro vás?
Zaujali vás informace? Oslovte nás nyní...

Máte-li jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat:

Rádi zodpovíme Vaše dotazy

 *
 *
 *

 * (opatření proti SPAM robotům)
* povinné údaje

Používané výrazy při hledání:

3. jaké jsou cíle?