2. kvalitní oslovení zákazníka

web, design, marketing, e-shop, kvalitní oslovení

Kvalitní oslovení potenciálního zákazníka je takové, které ho neobtěžuje. Nejlépe vnímané oslovení je takové, kdy si vás klient najde sám pomocí přirozeného vyhledávání ve fulltextu.

Sami jste se kolikrát přesvědčili, že "nucené oslovení" různými formami z různých médií ve vás vyvolává negativní pocity.

Naše specializace je na pozitivním oslovení, tedy kvalitní oslovení potenciálního zákazníka za co nejnižší cenu. Tomu u nás ve firmě říkáme EFEKTIVNÍ MARKETING.

Existují různé druhy oslovení, většina však klienta obtěžuje

Zaměřujeme se na OSLOVENÍ zákazníka pomocí fulltextových vyhledávačů. Jedná se o nejlépe vnímané oslovení, které neobtěžuje. Samozřejmě nezapomínáme na trendové sociální sítě jako je Facebook, Twitter, Google+.

Oslovení pomocí plateb za prokliky jsou vnímány celkem pozitivně, avšak cena za proklik je v mnoha případech nerentabilní.

Příklad systémů plateb za PROKLIK: Cena za proklik 8 Kč, konverzní poměr e-shopu 1 %.

1.000 prokliků x 8 Kč = 8.000 Kč zaplaceno, při konverzním poměru 1 % je to z 1.000 návštěv 10 objednávek.

10 objednávek x průměrná cena objednávky 2.000 Kč = obrat 20.000 Kč.

Při marži 25 % je z obratu 20.000 Kč hrubý zisk 5.000 Kč.

ZAPLACENO FIRMĚ ZA PROKLIKY 8.000 KČ, VYDĚLÁNO 5.000 KČ. Jak vidíte, tak toto řešení je nerentabilní!

Příklad NAŠEHO ŘEŠENÍ: Cena za proklik 1,2 Kč, konverzní poměr e-shopu 1,5 %.

1.000 prokliků x 1,2 Kč = 1.200 Kč zaplaceno, při konverzním poměru 1,5 % je to z 1.000 návštěv 15 objednávek.

15 objednávek x průměrná cena objednávky 2.000 Kč = obrat 30.000 Kč.

Při marži 25 % je z obratu 30.000 Kč hrubý zisk 7.500 Kč.

ZAPLACENO FIRMĚ ZA PROKLIKY 1.200 KČ, VYDĚLÁNO 7.500 KČ. Zde vidíte, že zákazník nám zaplatí 16 % z jeho hrubého zisku. Jako přidaná hodnota je při službě PERMANENTNÍ WEBDESIGN & MARKETING neustále rozvíjený webprojekt, kdy prezentace "nestárne".


Důležité související informace k této sekci:

 

Zaujali vás informace? Oslovte nás nyní...

Máte-li jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat:

Rádi zodpovíme Vaše dotazy

 *
 *
 *

 * (opatření proti SPAM robotům)
* povinné údaje

Používané výrazy při hledání:

test, 1. kvalitní oslovení zákazníka