3. oslovení za co nejnižší cenu

web, design, marketing, permanentní webdesign, vytvořit web, graf, nejlevnější proklikKolik Vás stojí proklik? U většiny webů a e-shopů je nerentabilní cena nad 5 Kč/proklik.

Je-li PROKLIK levný, ve většině případů nedosahuje váš web takové NÁVŠTĚVNOSTI, aby byl webprojekt úspěšný.

Přečtěte si informace o našich řešeních.

Zajištění návštěvnosti www stránek

Berete-li vážně vaše podnikání, je nutné oslovit potenciální zákazníky co nejkvalitnější formou a za co nejvýhodnějších finančních podmínek. Naší specializací je zajištění navštěvnosti webového projektu pomocí kladně přijímaných návštěv z fulltextových vyhledávačů a sociálních sítí.

V 80 % se naši klienti vejdou do rozmezí 1-2 Kč za oslovení. Nad 2 Kč za proklik jsou výsledky u klientů, pro které pracujeme formou PERMANENTNÍ WEBDESING & MARKETING, kdy je v tomto případě přidanou hodnotou velmi důležitý neustálý vývoj. Jednoduše řečeno, s našimi službami webový projekt "nestárne".

 

návštěvnost formou PERMANENTNÍ WEBDESIGN A MARKETING

 

Proklik, neboli cena za návštěvu webové prezentace, je rentabilní do určité úrovně. Vaší snahou by mělo být udržení ceny na co nejnižší úrovni a požadovat po vývojovém týmu vašeho systému nekončící rozvoj.


Další informace související s touto sekcí:

Zaujali vás informace? Oslovte nás nyní...

Máte-li jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat:

Rádi zodpovíme Vaše dotazy

 *
 *
 *

 * (opatření proti SPAM robotům)
* povinné údaje

Používané výrazy při hledání:

test, 2. oslovení za co nejnižší cenu