5. Výpočet efektivity

web, marketing, tvorba stránky, analýza e-shopu, výpočet efektivityDoba si žádá efektivní řešení. V marketingu to platí dvojnásob. Pro každý projekt vypracováváme reporty EFEKTIVITY.

Naší specializací je marketing v oblasti internetu, kde je zásadní výhodou MĚŘITELNOST. U většiny reklamních médií jako je rozhlas, billboardy atd., je měřitelnost efektivity obtížná a vychází většinou ze studií "upravených" pro poskytovatele reklamního sdělení.

Související reference

Top granite s. r.o.

Webové stránky lídra ve zpracování kamene.
  • dříve klient platil za proklik 5-7 Kč
  • ve spolupráci s námi cena za proklik 0,6 Kč
  • při přechodu na spolupráci formou permanentního webdesignu cena vzroste na 2-4 Kč, v ceně bude ovšem neustálý rozvoj projektu

navštivte projekt

Kohút a spol. spol. s r.o.

Webová prezentace společnosti se stavební technikou.
  • u placených prokliků se cena pohybuje mezi 6-9 Kč
  • s naším řešením je cena za proklik 0,66 Kč

navštivte projekt

Grent CZ s.r.o.

Webová prezentace a e-shop se zbožím do dílny i na zahradu.
  • placené prokliky za cenu okolo 5 Kč
  • naše řešení s cenou za proklik 0,33 Kč

navštivte projekt

Hotel Galatea

  • placené prokliky dosahují ceny okolo 6 Kč
  • s naším řešením je cena z proklik 0,66 Kč

navštivte projekt

Jak se počítá efektivita vynaložených investic?

Je to velmi jednoduché. Vy, jako klient investujete určitou částku jednorázově, či v měsíčním paušálu služby PERMANENTNÍ WEBDESIGN & MARKETING. Tím se zavazujeme k výkonům zaměřených na VÝSLEDEK.

Investovaná částka se přepočítává:

  1. Cena za oslovení potenciálního zákazníka, tedy kolik NÁVŠTĚV jsme vám za vaše peníze přivedli na web.
  2. Po delší době se analyzuje finanční přínos s ohledem na investici. Příkladem lze úvést: za 24 měsíců a investovaných 350.000 Kč jsme navýšili klientovi obrat: a) přímý prodej e-shop: 8.000.000 Kč, b) nepřímý prodej: 6.500.000 Kč. U tohoto příkladu je potřeba intenzivnější spolupráce s klientem a provádění hloubkových analýz.
  3. Vnímání firmy a její image po vybudování firemní identity a stylu.

Nevytváříme WEBOVÉ STRÁNKY NEBO E-SHOPY, vyvíjíme ŘEŠENÍ, které je definováno jako:

  • ZVÝŠENÍ OBRATU
  • OSLOVENÍ BONITNĚJŠÍCH KLIENTŮ
  • OPTIMALIZACE PROCESŮ NA INTERNETU
  • ZVYŠENÍ EFEKTIVITY
  • aj.

Důležité informace souvisejicí s touto sekcí:

Zaujali vás informace? Oslovte nás nyní...

Máte-li jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat:

Rádi zodpovíme Vaše dotazy

 *
 *
 *

 * (opatření proti SPAM robotům)
* povinné údaje

Používané výrazy při hledání:

marketing tvorba stránky analýza e-shopu analýza zákazníka zvýšení návštěvnosti webu analýza použitelnosti zjištění pozice ve vyhledávačích test, efektivita měřitelnost marketing investice marketing v oblasti internetu firemní identita zvýšení obratu optimalizace procesů