B) Více prodejů z návštěv

web, marketing, vytvoření www, e-shop, zvyšování návštěvnosti, zvyšování konverzního poměruKolik je Váš konverzní poměr? Řeší s Vámi permanentně agentura zvyšování poměru? Záleží na mnoha faktorech.

Přikládát váhu zvyšování konverzního poměru je velmi důležité. Konverzní poměr je daný rozdílem mezi návštěvou vašeho webu a skutečně ukončeným obchodem.

Pokud firma A má konverzní poměr 0,20 % a návštěvnost 500 denně a firma B 1,2 % a návštěvnost 500 denně, rozdíl v objednávkách je za 3 roky o 5202 více.

Při průměrné ceně 2.000 Kč za objednávku je to o 10.404.000 Kč vyšší obrat.

Jste A nebo B?

Zvýšení prodejů

Více objednávek z návštěv, spokojenější zákazníci, zvyšování image

Zvýšení konverzního poměru je podobné jako u zvýšení návštěvnosti. Chceme-li dosáhnout úspěchu na internetu, je potřeba v první řadě dosáhnout vysoké návštěvnosti a v druhé řadě konverzního poměru. Tedy z co nejvíce návštěv převézt návštěvníka na zákazníka. Samotné zvýšení konverzního poměru bez vysoké návštěvnosti však nezaručuje úspěch. Úspěch je především o pěti "O":

  1. Obsah
  2. Originalita
  3. Otevřenost
  4. Osvěta
  5. Odhodlání

Uvedeme jednoduchý příklad k bodu 2 - ORIGINALITA:

Je logické, že konverzní poměr bude vyšší u originální profesionální webové prezentace, než u zastaralé prezentace, která již nesplňuje požadavky náročných klientů. Takto je o i s ostatními body: OBSAH, OTEVŘENOST, OSVĚTA, ODHODLÁNÍ.

Aby konverzní poměr byl vysoký, je nutné splnit mnoho podmínek. Ve zkratce můžeme vyjmenovat: přehlednost, široká nabídka produktů, důvěryhodnost, akce, benefity zdarma, design, živý kontakt, reference atd.


Další související informace s touto sekcí:

 


Zaujali vás informace? Oslovte nás nyní...

Máte-li jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat:

Rádi zodpovíme Vaše dotazy

 *
 *
 *

 * (opatření proti SPAM robotům)
* povinné údaje

Používané výrazy při hledání:

e-shop zvýšení návštěvnosti zvýšit návštěvnost nejlepší e-shop analýza klíčových slov analýza zákazníka analýza potřeb zvýšení prodeje akce pro firmy zvýšení návštěvnosti stránek zřízení internetového obchodu zvýšení návštěvnosti webu analýza návštěvnosti analýza použitelnosti klíčové slovo, konverzní poměr návštěvnost růst návštěvnosti zvýšení obratu zvýšení prodeje jak zvýšit návštěvnost webu návštěvnost stránek měření návštěvnosti stránek statistika návštěvnosti optimalizace stránek