E) Chci oslovit správné cílové skupiny

web, marketing, vytvoření www, oslovení cílových skupin

Většina webových prezentací neřeší zacílení na různé skupiny potenciálních zákazníků. Je velmi důležitá segmentace cílových skupin a správné oslovení tak, aby každá skupina dostala ty informace a benefity, které chce slyšet.

Zde hraje velkou roli psychologický profil potenciálního zákazníka.

Správné zacílení na zákazníka přinese úspěch

Jak je známo, první dojem neuděláte nikdy dvakrát. Tzn. že je velmi důležité, aby určitý potenciální zákazník dorazil na správnou stránku, která je cílená přímo na jeho psychologický profil. Drtivá většina prezentací má smíchané informace a benefity pro všechny skupiny do jednotné formy, což je špatně.

To, jak zaujme návštěvníky váš web je otázkou pouhého okamžiku. Tým odborníků na jedné z kanadských univerzit změřil, že první dojem z vašeho webu si návštěvníci udělají za pouhých 50 milisekund. Více na http://www.carleton.ca/. Toto je potřeba mít vždy na paměti. První dojem jde velmi často ruku v ruce s následným úspěchem či neúspěchem vašich webových stránek u návštěvníků.

Naše řešení vychází ze studií psychologů i univerzitních týmů a společně s našimi zkušenostmi vyvíjíme správně zacílené jednotlivé webové stránky. Výsledkem je poté kvalitní oslovení s vysokým konverzním poměrem.


Další související informace s touto sekcí:

Zaujali vás informace? Oslovte nás nyní...

Máte-li jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat:

Rádi zodpovíme Vaše dotazy

 *
 *
 *

 * (opatření proti SPAM robotům)
* povinné údaje

Používané výrazy při hledání:

správné cílové skupiny chci oslovit cílové skupiny webové prezentace potenciální zákazníci webu